Start a new topic

Adaptief leren

Hoe start je met een nieuwe klant die gaat starten met e-learning maar ook  direct wil beginnen met  adaptief leren ?

De klant is een groot internationaal Nederlands bedrijf met activiteiten over de hele wereld, en vele nationaliteiten in dienst.

Is er iemand die daar ervaring mee heeft en mij wat tips aan de hand kan doen?

Dag Jacco,

Ik begeleid nu een paar bedrijven die in exact dezelfde positie verkeren. Redelijk nieuw met e-learning maar wel direct gebruik willen maken van de unieke functionaliteit van ons platform. Bij deze bedrijven ben ik begonnen met een designworkshop om ze de mogelijkheden te laten zien en hoe dit voor hen zou kunnen werken. Dit vooral vanuit deelnemerperspectief. Ik stel vooral heel veel vragen om doelstelling en doelgroep te doorgronden. Het moet voor de klant duidelijk worden wat het ontwikkelen van een adaptief traject betekend voor de ontwikkeling van content. Kleine contentparts en veel vragen.

De vele nationaliteiten kunnen worden ondervangen door de verschillende talen die het platform in zich heeft. Uiteraard moet (indien gewenst) de content wel in meerdere talen worden ontwikkeld.

Indien gewenst ondersteun ik je graag bij het implementatietraject bij deze klant.

Meer informatie over o.a. de designworkshop is te lezen op http://www.anewspring.com/nederlands/onze-support/onze-producten/

Vriendelijke groet,

Paul van Helmond

Login or Signup to post a comment