Nieuw onderwerp beginnen
Inloggen of registreren om een reactie te posten
Wie heeft een 'Getting started' of 'How to' template die wij kunnen gebruiken als voorbeeld?
Hoi Leja,
Wij hebben hiervoor een filmpje laten ontwikkelen: Zo werkt de leeromgeving
We hebben een voice-over laten inspreker via www.fiverr.com en vormgever een animatie bij een fictief onderwerp laten maken. Als je wil, wil ik het script wel met je delen zodat je deze naar eigen stijl kunt aanpassen?
Voor het instellen van de memo-trainer hebben we nog een apart inhoudsdeel aangemaakt (IOS en Android) met specifieke informatie over de o.a. de omgevingslink (hier kregen we veel vragen over). ik heb een voorbeeldje toegevoegd.
Succes!
Leja Gouwens
Wij zijn nog niet zo lang bezig met ANS, maar we hebben inmiddels al wel een aardige hoeveelheid gebruikers. We merken dat de gebruikers toch graag een soort inleiding willen op de leeromgeving. Een algemene tour door ANS heen, zodat men weet hoe het eruit ziet en waar men bepaalde zaken kan vinden c.q. moet aanklikken.
Deze vraag aan ANS gesteld, maar vanwege de vele verschillende inrichtingen die ieder bedrijf persoonlijk heeft, heeft ANS niets geregeld hiervoor.
Het lijkt mij dat andere bedrijven die ANS gebruiken hier ook tegenaan lopen. Zonde om het wiel opnieuw uit te vinden. Wie heeft zo'n template/content en wil dit met ons delen, zodat wij in onze eigen huisstijl dit kunnen gebruiken en naar wens kunnen aanpassen voor onze klanten?