Nieuw onderwerp beginnen
Inloggen of registreren om een reactie te posten
Inlogpagina aanpassen
Hoi Mark,
Wat een goede vraag! Wij kunnen een klein veld toevoegen aan de inlogpagina van jouw leeromgeving met de tekst zoals jij beschrijft. Zou jij wellicht dit verzoek willen inschieten via een ticket? Je kunt het verzoek dan mailen naar support@anewspring.com. Vanuit daar zal ik je helpen dit veld op te zetten.
Met vriendelijke groet,
Tony van Emmerik
Support Hero @ aNewSpring
Ah, thanks! Dat zal ik doen!
Mark Sluijmers
Hallo allemaal,
Ik heb gezocht op dit onderwerp, maar kon het nog niet vinden. Mocht deze vraag als eens gesteld zijn, dan hoop ik dat iemand hier de link naar het onderwerp kan sturen.
Ik zou graag een tekst aan de inlogpagina willen toevoegen. Onze deelnemers hebben ooit een inlog van ons gekregen, maar we merken dat zij deze soms vergeten zijn, zowel het e-mailadres als het wachtwoord. Op dit moment is het alleen mogelijk om op een 'wachtwoord vergeten'-link te klikken, maar die heeft alleen zin als mensen weten met welke e-mailadres ze een account bij ons hebben.
Ik zou graag een kleine tekst aan de inlogpagina toe willen voegen: 'Problemen met inloggen of weet je je gegevens niet meer, mail dan naar support@[domeinnaam].nl'
Is da mogelijk? En waar kan ik dit vinden?